Alika

Status: In
Artist: Alika
Song: Bridges
Started: Semi-Final 1
Finished: ---
Latest Odds: 1.19
Implied Chances: 84%
Alika was one of my favorites in "Eesti Otsib Superstaari", she has such a strong voice, and her vocal skills can be clearly heard in "Bridges" too! This is a great song and Alika performed it amazingly! Loved this! / Nina #EestiLaul2023
Wow goosebumps alert😻 alika definitely the best song tonight πŸ‘Œ #esc2023 #EestiLaul2023
Alika! YOU WON BABY! Winner winner chicken dinner! LOVE IT! #EestiLaul2023 #eestilaul
Are people really calling this as a potential winner? Alika is a great singer and has great stage presence but the song is so mid? #EestiLaul2023
Alika brought a classy and faultless performance, beautiful #EestiLaul
Alika is amazing ! She's clearly here to win ! She's definitely a contender for the win ! #eestilaul #EestiLaul2023
Absolutely stunning performance from Alika, definitely a contender for the win! #EestiLaul2023
aint gonna lie, that performance was flawless. Not a single note was missed. Well done Alika 😌 #EestiLaul2023
Bridges isn't my favorite song but I can see her winning this year eesti laul πŸ‘ #EestiLaul2023
Alika ate. If she doesn't win, im boycotting this years contest. Easy Top 5 Potential with the right staging #EestiLaul2023 #eestilaul
That was pretty great! And what a way to finish the running order. Well done Alika. #EestiLaul2023
im speechless... there's no competition here, bridges will win undoubtedly #eestilaul2023
alika winner of this semifinal, as she should be tbh 🀍✨ #EestiLaul2023
Bridges is amazing 😍😍😍 #EestiLaul2023
goddamn it that was a great performance of Bridges and I just want my sweet indie boys. Can Bridges represent Malta or North Macedonia or some country like that? #EestiLaul2023
Alika her vocals are so on point. I truly think this can win Eesti Laul honestly. What a great song/singer #EestiLaul2023
Alika is going to win this, clearly the best performance! Estonia #EestiLaul2023
Bridges is easily the best performance of the night #eestilaul2023 #eestilaul
ALIKA ha subido en mi top con esa presentacion. WOW 😍 #EestiLaul2023
Bridges isn't really for me, but I can't deny it's a beautiful performance #EestiLaul2023
Oh I love Alika πŸ’– #eestilaul
Wow, beautiful start from Alika #EestiLaul2023
alika is a VERY competent live singer and this performance really does feel like an eesti laul winner but it makes me feel NOTHING im sorry 😭 #eestilaul #eestilaul2023
Saved the best for last didn't you #EestiLaul2023 Alika best vocalist by a clear margin. Barbara Pravi vibes
yup alika will win #EestiLaul2023 even tho i want ollie to win :((
WoW Alika 😍 #EestiLaul2023
A self-playing piano?! Alika has pulled out all the stops with some POWERFUL vocals tonight - could she win it all and go to Liverpool in May? #eestilaul #eestilaul2023
ma pole kunagi olnud ballaadide fann aga alika voiks kull selle voita ta haal on incredible #EestiLaul2023
Yeah just declare Alika the winner and be done with it #EestiLaul2023
Alika is going to win in Liverpool #eestilaul
I'm expecting a very beautiful and dark staging for Alika #eestilaul2023 #eestilaul
alika was so amazing #eestilaul
Powerful and dramatic, wowww what a grand performance from Alika #EestiLaul2023
alika's alto voice is so stunning #EestiLaul2023
alika outsold everything, the winner, the moment. #EestiLaul2023
Alika is the winner of "Eesti Otsib Superstaari" which is the Estonian version of Idol, from 2021. / Nina #EestiLaul2023
Alika will easily win #eestilaul
ALIKAAA WINNER OMG IM SHAKING Estonia #EestiLaul2023 #ALIKA
DAMN ALIKA FLAWLESS AS EXPECTED #EestiLaul2023
Bridges feel like a memorable Eurovision song already, that was a top 10 like performance #eestilaul
And the real winner is Alika. This woman should represent Estonia #EestiLaul2023
ALIKA WTF IM CRYING PLEASE WIN Estonia #EestiLaul2023 #ALIKA
Bridges was my favourite coming into this, I hope she delivers #EestiLaul2023
Nah Alika is winning me over, this is so ESC ready #EestiLaul2023
omg alika's vocals are so amazing #eestilaul
Alika ❀❀❀❀❀ that was AMAZING #EestiLaul2023
OMG Bridges live is as amazing as I had hoped #EestiLaul2023
Alika ha estado genial, no nos vamos a enganar, pero no creo que tenga la mejor cancion y seria una apuesta demasiado segura #EestiLaul
Yup, Alika just won #EestiLaul2023
Showing up to 50 Tweets mentioning Alika.